Kızlar selam. Birkaç gün önce tuvalet eğitimi ile ilgili bir post açmıştım. Kızım 3,5 yaşında yaklaşık 6 gündür çişi söylemesi için çaba sarfediyorum. Umut ışığı göründü. En azından ufak ufak da olsa söylemeye başladı. Ama gelin görün ki aylardır uykudan kuru kalkan çocuk şimdi dolu dolu çişini yapmış olarak kalkıyor. Hadi gece 2 saatte bir kaldırıyorum ama öğle uykusuna geçmeden yapmış olmasına rağmen 1,5 saatlik uykuda yine yapıyor. Tecrübeli annelerim nasıl bi yol izlemeliyim. Zamanla mı geçecek ben mi bir yerlerde yanlış yapıyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var