ilkaay0 Alparslanbey_ ilk doğduğunda yapılmıştı bi kulaktan geçemedi anne karnında su kaçabiliyormuş. Yenidoğan %90 bi kulaktan geçemez demişti doktor. 1 aylık olduğunda da tekrar baktılar geçti. Şimdi birdaha işitme testine girmesine gerek var mı?
tomvejerry Alparslanbey_ hı öyleyse bizde şuan üç aylığız Eylül’de giricek bebeğim teste 4 aylıkken olmuş oluyor yani
tomvejerry Alparslanbey_ yok biz geçtik bebeğim yoğun bakımda kaldığı için istiyorlar sağlık bakanlığı