ikiogulannesiii
Merhaba.
Oğlum üç yaşında. İngilizce’ye şarkılar, videolar ve benim sayemde yatkın. Sayıları, renkleri sayıyor. Bazı eşyaları falan.. Eşimde dil çok aslında. Öğretse mükemmel olur ama öyle bir zamanı yok. Bende istiyorum dil öğrenmesini, geliştirmesini ama erken gibi gelmişti. Şuan daha oyun odaklı şeyler yapıyoruz, akademik değil.