-elz- yoksa yok kendını sıkma bu kadar , uzme, yıpratma. Ben herşeyı yaptım, suyumu da içtim , takviye de alıyorum ama sutum coğalmıyor de kendını suclama, yargılama. Bazı seyler olmayınca olmaz. Benım kızımda 3 ay emdi sadece yapacak bırsey yok. Sut ıcen de buyuyor, mama ıcen de. Sut ıcen cocuk da hasta oluyor, mama ıcen çocuk da. Kendını yıpratma❤️