Delux Kızlar 17 aylık bebegım sürekli soda ıstıyor içiriyorum ama sürekli hergun içmesi normal mi anneler bilginiz varmı??
Kucukadaminannesiii Delux 18 aylık oğlum da aynı durumda dolabı açıp sodayı gösteriyor bize her gün mutlaka içiyor elimizde görse gelip alıyor napalım bilemedik😅
sadekahve_bitter Delux 20 aylık kızım ⅘ aydır soda aşkı var. Soda görünce ağzını açıyor hep unutuyorum doktora sorcam 🙈
Delux Kucukadaminannesiii kesinlikle artık sıkıntıya gırmeye başladım sureklı gozlerı dolapta biri açmayıversin dolabı resmen saldırı açıyor vermeyince de büyük bir kıyamet kopuyor bizimki fazla abartı soda askı marketlerde gormeyıversin kasadan gecırtmıo😂
ofkelisirin Kucukadaminannesiii hafif gazı gidince verileblir dedi doktorum sağlıklı bişey benm.kizim da aynı 😂
Aslananne1 Delux ben kendim yurt dışında yaşıyorum bebeğim kabız olduğunda doktor bana soda içir demisti öyle çok değil ama belli bi miktar demek zararlı değil ver dediğine göre
Dilruba_1 Biz de 13 aylığız nerde soda görse koşar hatta içenlerin ellerinden almaya çalışır heyecanla Şişesi mi dikkatlerini çekiyor yoksa gerçekten reddedemedikleri bir tat mı o kısmı anlayamadım 😅
Alerjikrinit Delux yorumları görünce rahatladım bir de yüzünü ekşiterek içmesi yok mu🤣🤣 18 aylık. Buzdolabını açarken onu oyalıyoruz görmesin diye
nazlimom_ Delux 16 aylık oğlum elimizde görünce istiyor biz içtikten sonra verioruz ztn şişe boş oda kafasına dikiyor😂