Hyl-kbr1501 Kızlar 6 12 ay arası bebeğinize çorba veya başka yemeklere azda olsa tuz salça koydunuz mu kimisi koyuyor kimisi bebek salçası yapıyo benim bebeğim çorba içmiyo tuzsuz olduğundan mı acaba bilmiyorum
monami_ Hyl-kbr1501 tuz konulmamalı 1 yaş altına çünkü böbrekleri tolare edecek kadar gelişmiyor zaten tatları bilmediği için ona normal gelir. Baharat ve salça konusunda ise baharat olarak sadece kimyon Kuru nane ve karabiber kullanabilirsiniz pul biber gibi baharatlar bağırsak mikrobiyotasına zarar verir aynı zamanda salça için de geçerli aynıları bebek salçası veya blenderda çekilmiş kapya biber kullanabilirsiniz.
yagmurkokusu_ Hyl-kbr1501 doktor tarafından tatlandırma yapabilirsin dedi kro 1 yaşına gireceğiz 23 gün sonra düz ayı 9. Ay , tekrar yemezse ek gıda almazsa zorlamayın düz 1 yaşına kadar yememesini normal karşılıyoruz dedi. Sadece çok az tuz kullanıyorum gaz yapacaklara da kimyon. Nane kullanıyorum çorbalarında bayılıyor veya cacığında onun dışında baharat vermiyorumx
iki_prens_annesi_ Hyl-kbr1501 biber salçası kullandım ben bı kere yaptım sadece çok az bı çimdik de tuz attım içti başka türlü icmiyor
NareDefne 11aylığız tuz salça hala kullanmadım , eğer ki tuz ve salça tadı bilmiyorsa yememezlik yapmaz eğer ki yapıyorsa da belki sıcaklardan dolayıdır yada bi diş problemi varsa o yüzden istemiyordur
Btlgngr Hyl-kbr1501 her zaman bir miktar tuz ekleyin daha güzel yiyorlar salça sarımsak soğan her şeyi verdim ben şuan yemesi iyi . Sadece doktorumuz baharatlı vermeyin demişti
Miniktirtillarim Hyl-kbr1501 benim doktorum her zaman böbrek sorunu yoksa tuz birazcik koyabilirsin diyordu 2 kizimdada öyle yaptım açıkçası. Baharat olarak en cok nane kimyon kullaniyorum, salca yerine 10. Aya kadar domates sosu kistan yaptigim kapya sosu vs kullandim ama artık normal ev salcasi katiyorum cok az 10 aylik artik
Irmakmelegim Hyl-kbr1501 valla 1 yaşına tuz kullanmadım salcada 10 aylıkken başladım diyebilirim şuan 2 yaşında hala az tuzlu yer asla fazla tuz bilmez seker asla bilmiyor