mirann72 Gecenlerde yine boyle birsey cikti 1 ayda anca toparladi simdi birdaha cikti el ayak hastalığı denildi ama o degil yani bu ne?
midekoruyucu mirann72 el ayak hastalığı bu tedavisi de zor yani tam bitti diyorsun herşey sil baştan oluyor. Kızımın elinde çıkıyordu kocaman olup patlayıp tekrar daha büyüğü çıkıyordu
mirann72 Dudak etrafi da yeni boyle kizardi kucuk kucuk seyler cikti bize de bulasti gecen sefer cikan sivilce tarzi seyler iz birakiyor birde