9 buçuk aylık oğlumun 3 günden beri ateşi 40lara çıkıyor zor indiriyorum ılık duş, calpol dolven vs bi şekilde. Bazen indiremiyorum bile. İki kez acile gitttim. İkisindede kanına idrarına bakılmadı fakat ciğerlerne bakıldı. Ciğerlernde çok hafif balgam varmış ama çok az yani. Ateşin neyden kaynaklı olduğunuda söylemiyolar. Antibiyotik ve ateş düşürücü şurup veriyorum, hava veryorum bi sorun olmadığı halde ama hala ateşi aynı şekilde çıkıyo ve ailecek ateşini düşürmeye gayret ediyoruz. Eskisine göre çok daha fazla çiş yapıyor. Ve normalde bezindeki çiş çok bekleyince pis kokardı fakat işediğinde bezi aşırı derecede çiş kokuyo yanına yaklaşan kokuyu keskin bi şekilde alır yani. Enfeksiyon mu var ne var bilmiyorum. Antibiyotik ve ateş düşürücü kullanıyorum iki gündür hala aynıyız. Diş mi acaba dedik ama diş etlerinde belirginlik falan yok , 2 tane dişi var henüz. Bide acildeki çocuk doktoru diş bu kadar ateş yapmaz dedi, anlayamadım tecrübelerinizi paylaşır mısınız?