Merhaba değişik bir sorum var 😊 herkesi tatilde görünce sormak istedim tatil için ne kadar harcama yaptınız i? Biz deniz kenarında marmarada oturuyoruz tabi denize girmiyoruz ama dibimizde yani. Bi tatil planı yaptık bodruma doğru. Otel 18 bin yol da 5 bin tutsa 23 bin eder. Durumumuz aşırı iyi değil aşırı kötü de değil ortadayız gidebiliriz yani 3 gün bu arada bu fiyat her şey dahil yani ekstra bişey çıkmaz. Ama içim acıyor sanki bu paraya. Her şey pahalı biliyorum ama size de sormak istedim siz gittiniz mi veya gitmeyi düşünseniz bu fiyata gider miydiniz teşekkür ederim 😊 ⛱️