Wc eğitiminde 10. Günümüz. Kızım inanılmaz agresifleşti. Asla konuşmuyor. Konuşmak yerine herşeye bagırıyor. Sürekli aglamaklı sürekli sinirli. İlk 5-6 gün böyle değildi ama 3 gündür böyle. Şuan herşey klasik gidiyor bazen kaçırma oluyor bazen lazımlık bazen wc . 29 aylık . Çiş eğitiminede hazırdı. Her koşul tamamdı. 2 gün önce kızımdaki sinir değişikliğini görünce dedim ki. İstersen bez takabiliriz. Tuvalete gitmek zorunda değilsin dedim. Asla bezi istemedi. Ama bu huy değişimi normal mi? Onlar için radikal bi değişiklik ama sizin cocuklarınızda bu durum yaşandı mı? ( ek olarak dün hafifte bi ateşi çıktı , ben anlamadım yani biyeri agrıyorda o yuzden mi böyle sinirli yoksa hayatındaki değişiklik mi strese soktu) bunu çözmeye çalışıyorum. 🥹