18seda07 ağrıdan kastınız tuvalet esnasında yırtılma hissi ve yanma ise makat çatlağıdır normal doğum sonra çok sık görülür ve çaresi asla kabız olmamak ve sert dışkılamamak, doktora danışarak dışkı yumuşatıcı duphalac gibi ilaç içebilirsiniz 3.5 senedir çeken biri olarak yazıyorum iki normal doğum yaptım üst üste bazen geçiyo gibi oluyo ama malesef tekrar ediyo 😔