Bebisss03 sanırım market sütü alacaksınız. aktivia yoğurt sade olandan maya olarak kullabilirsin. Sütünü ısıt , derecen varsa eğer 44 45 derecede bir litreye 1 kaşık yeter , küçük bir kapta bir kaşık yoğurdun üzerine biraz ısıttığın sütten koyup karıştır sonra o karışımı süte koyup karıştır , küçük 2 3 tane kavanoza koyup birkaç gün yedirirsin kalanı ziyan etme onuda başka bir kapta mayala , o mayayı devam ettir yani her zaman activia kullanmasın mayan olur