esrahilal1 oğlum 2 ay 12 günlük 4 gündür kaka yapamıyor hiç böyle olmazdı. Biogaia kullanıyoruz oda dün bitti değiştirmeyi düşünüyorum bende sonuçta kullandığım halde kaka sorunu yaşıyoruz . Emiyor günde bazen bir bazen 2 kez mama veriyoruz, hipp kullanıyorduk bebelac gold’a geçtik o yüzden mi oldu bilmiyorum