gknrylmaz Selam, bu sabah test yaptım ve hamileyim :) Çam sakura muayene giden ve orda doğum yapan var mi acaba ☺️
Asyaveannesi04 gknrylmaz arkadaşım orda yaptı, özelde kesinlikle sezeryan denilen doğumu orda normal yaptı çok da memnun kaldı
glcn1990 gknrylmaz bende 2 sene önce orda Doğum yaptım çok güzel bakımı ilgilenmeleri ben memnun kaldım
iki_prens_annesi_ gknrylmaz çok memnun kaldım ben ilk çocuğumu özelde doğurdum ikinci çocuğumu devlette yani bu hastane özele bin basar tam teşekküllü bi hastane tamamen personelleri de çok iyi he kötüleri yok mu tabiki var ama nabza göre şerbet verirseniz öyle bir sorun yaşamazsınız