Hanımlar merhaba. Daha önce bebeland kullanıyorduk şokun ürünü ama boyutu küçük gelmeye başladı ve taşıyordu. Bimden Jenny willy almaya başladık hem boyut olarak daha büyük hem de fiyatı makul geldi. Sizde de bu bezden kullananınız var mı memnun musunuz öğrenmek istedim , teşekkürler şimdiden ☺️