Merhaba canım anneler. Bugün kızım 11 günlük dün aile hekimi hemşiresi tarafından arandık ve hipotiroidi değerlerimizin topuk kanında çok yüksek çıktığını öğrendik😔 TSH değerimiz 26.4 çıkmış, bunun üzerine hemen doktoruna gidip durumu belirttik bir daha kan alındı, bu sefer de 24 çıktı😔 Google’da arattığımda tabii korkunç şeyler çıkıyor karşıma.. bu hastalık nedir, yaşayan var mı benzer bir durum? Lohusa psikolojisiyle ağlamadan duramıyorum, lütfen Allah rızası için bir fikir verin🙏🏼