Arkadaşlar sütüm azaldı ve 6 aylık bebeğime yetmiyor. Dün Formül mamaya başladım SMA Optipro 2 Numara fakat bebeğim ilk verdiğimi içmedi sonra eşim geldi kokladı balık yağı gibi iğrenç bir kokusu var , bozuk bu değiştirelim dedi. Gitti tüm mamalarda bu koku varmış malesef mağaza müdürü öyle söylemiş. Mamayı İçmiyor ve sütüm yetmediği için ağlıyor ek gıdaya başladık ama doyumluk yemiyor. Yedikten sonra emmek istiyor. Ne yapabilirim bu durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi?