Acemibiannee Kızlar bebegim 2 yaşında emerek uyumaya alştırdım çok pişmanım tabi 👀 şimdi bn nasıl koparacam çocugu. Deniyorum 2 gündür ama çok zor.aşırı ağlıyor.yine emiyor.nolur kesin birşey deyin.