Asyaveannesi04 Nnnnwel Biz prima premium care kullanıyoruz çok memnunuz ama arkadaşım geçen gün goon sarı paket prima premium care ile eş değer baya memnunuz demişti
Cocukgelisimcimomy Her bebeğin teni farkli ben molfix kulaniyorum misal sizde küçük bezler alıp deneme yapabilirsini illla biri iyi gelecek totosuna
Nnnnwel Herkese teşekkürler pişik bebelere Allah şifa versin inşallah diyerek çıkıp gidiyorum buralardan 😅