Merhaba kızlar,
Yazıp yazmamak arasında çok kararsız kaldım ama yaşadığım şey çok garipti dün öğleden sonra saat 5:00’te oğlumu yatak odasına götürdüm yatırmak için oğlum uyudu arkasından da ben biraz uyumak istedim saat tam 6’da oğlum uyandı babası geldi ben biraz daha uyuyim diye oğlumu aldı götürdü tabi saat 6:00 olduğuna eminim çünkü saati sordum.Neyse olanlar zaten saat 6:00 ile 6:30 arası oldu yatakta yüzüstü yatıyorum üstümde askılı vadi altımda mini etek vardı. Ama uyuyor muyum uyumuyor muyum bilmiyorum çünkü içerden eşimin sesini oğlumun sesini televizyonun telefonu bütün sesleri çok net bir şekilde duyuyorum sonra odada bir şeylerin hareket ettiğini hissettim ama öyle de bir derin uyku modundayım ki gözümü açıp bakamıyorum ama uyanık olduğuna da %100 eminim. Belki iki belki üç kişi odada yatağın üzerine atliyor başucumda oturan bir şey olduğunu hissettim çünkü yatak içeri doğru çöktü, ayak bileğime bir el dokundu yani öyle bir yarım saat geçirdim ki dehşet vericiydi hissettiğim kadarıyla ⅘ yaşlarındalardı çünkü yatağın kenarına oturan kişinin çocuk boyutlarında olduğunu hissediyorum normal şartlarda böyle şeyleri hiçbir zaman kurcalamadım merak bile etmedim dediğim gibi hem derin bir uyku esnasındayım ama bir o kadarda dışarda olan biten her şeyi duyabiliyorum kapıdan geçen komşularımı, binanın açılan zillerini ama gözlerimi bir türlü açamıyorum şuna çok büyük yemin edebilirim ki etrafımda en az üç tane çocuk desem değil ama hissettiğim kadarıyla ufak tefek bir şeylerdı ve benim üzerimden atlayıp durdular.saat tam 6:30’da eşim beni uyandırmaya geldiğinde sağ yanağımın üzerine bir su damlası geldi çok bariz bir şekilde hissettim eşim odaya geldiğinde ben hemen kalktım ve yanağımdaki suyu silmek istedim ama yanağımda hiç bisey yoktu ben anlam veremedim ama dün ben oradayken etrafımda bir şeylerin koşturduğunu ve yani başımda oturduklarına adım kadar eminim. Yer gök dua üzerine rabbim gözle görülmeyenle imtihan etmesin🙏 Lütfen kıçın açıkta kalmış gibi espiriler yapmayın🙏