merveerturk Merhaba, önümüzdeki ay bebeğim beş aylık olucak ve izmirden ankaraya gitmeyi düşünüyoruz uçakla çok korkuyorum hiç cesaretim yok uçakla seyahat eden anneler nasıl geçti sizce gidilmeli mi gidilmemeli neler oluyor?? Lütfen yardım fikir
Melekhnm merveerturk İzmir Ankara baya kısa mesafeli uçuş hiç Korkma 5 Aydan geçen güne kadar uçakla gidip geldim emzik meme Warsa emer uyur merak etmeyin ön koltuklar rahat oluyur estra ücreti verip alın ( genelde herkes alıyır bazen kalmıyor) kolay yani zor bi şey uok
Acemiannee000 merveerturk biz ilk uçak yolculuğumuzu 4 aylıkken yaptık kabus gibiydi. 2saat hiç durmadan ağladı. Zor zapdettim.bana dediler ki uçak kalkarken emzir ya da mama içir. Biz uçağa binmeden bebeğim uyudu tam uçağa bindik uyandı. Ama uykusu vardı yine. Uçağın kalkmasını bekledik bi türlü de kalkmayınca bu sefer acıktı. Yedirdim ama uçak kalkarken çok kötü oldu. Dönüşte doktoruna sordum kulakları için damla verdi. Uçağa binmeden karnını iyice doyur dedi. Bi de calpol ver dedi. Uçağa bindik uyudu ne zaman ki indik o zaman uyandı çok şükür hiç sıkıntı yaşamadık. Calpol iyi geldi.
Bebee merveerturk istanbuldan Malatya yolculuk yaptık hemde 1 buçuk aylık bebemle korktuğun gibi olmadı emzirdim emzik verdim tabi senin bebiş daha hareketli olur. Hostesten yastık iste kolunun altına falan koyarsın. iyi yolculuklar
EsraUmut Ben iki defa yolculuk yaptım uçakla. Uyutmadim uçağa binene kadar. Uçağa binince de emzirdim uyuya uyuya gittik. Sonrasında uyanınca bı yarım saat zorladı beni bir yaş olduğu için belkide. Seninki küçükmüş belki o kadar zorlamaz. Ama genel olarak korktuğum gibi geçmedi. İnşallah sizinki de güzel geçer. Şimdiden hayırlı yolculuklar 🥰
Aslananne1 merveerturk italyadan İstanbula geldim bundan 1 hafta önce 3 saat sürüyor 14 aylık oğlum çok rahat geçti 😀 uçağa binmeden önce uyutmadim oynadım onunla yorulsun uçakta uyusun diye oylede oldu uçağa biner binmez daha kalkmadan uyudu istanbula son 10 dk kala inmemize uyandı o esnada hemen mamasini hazırladım mamasini verdim zaten sonrada uçak indi rahat geçti onun dışında ek gida alıyorsa hipp markasının cerezlikleri var cips gibi onu alıp eline verin oyalansin sevdiği bi oyuncağı varsa yanınıza alın anne bebek çantasını koltugunuzun altına koyabilirsiniz izin veriyorlar bebek çantasına bebeğin her türlü ihtiyaçlarını koyabilirsin termos mama yiyecek içecek hepsi onun dışında bebek arabasını uçağın kapısının önünde verip uçak indikten sonra aynı şekilde kapının önünden alabilirsin rahat oluyor kulakları içinde Bn emzirmiyorum emzik tutuyor emzik verdim
Sym68 Aslananne1 benim bebeğimde 25 aylık emiyor ama farklı ortamda olunca asla emmez emzikte kulağa iyi gelir dimi korluyorum o konuda açıkçası
Melekhnm alya00 bebekli olan zateb cam kenarında oturuyor , şu ön büyük koltuklar war ya estra bi ücretle o koltuklardan alsanız daha geniş ve rahat olur