benkosarim Aygl12 diş çıkarıyor olabilir gazı olabilir dişinin rahatlamasını sağlarsanız uyur tetagil kullanabilirsiniz
Durusmom23 Aygl12 hep mi böyleydi bu arada benim de 2 saatte birdi şimdi dediğim gibi saatte bire düştü
isin_0000 Benimkide 7 aylık 2 saatte bir uyanır ve her yolu denedim olmuyor, alıştım ve kabullendim yapacak bişey yok . Belli bir zamana kadar böye idare edicem