YorgunAna07 2 sene 2 ay oldu kazasız atlattım hadi hayırlısı inşallah 🤗 adet olana kadar kimler kendini hamile zannediyor, hedeflediğim yaşa az kaldı inşallah
Bugleminannesi28 YorgunAna07 kızım 8bucuk aylık ödüm kopuyor o zamana kadar geleyim başka birşey istemem sjsjsjj🤣
AnnaKarenina_ YorgunAna07 biz korunmuyorduk geri çekilme yapıyorduk ikinciyi istediğimiz için oğlum 15 aylıktı hamile olduğumu öğrendim ben hiç dertlenmedim ay hamilemiyim diye 😂
gurbetcimami YorgunAna07 kızım 3 buçuk yaşında oğlum 8 aylık kaza yaşanmadı isteyerk yaptım ama oğlumdan sonra adet olmadım hiç 8 aydır bazen karnımın için bir şey sürtüyor gibi oluyor biliyorum imkansız ama bi içimden de geçmiyor değil 😂
YorgunAna07 Benisahtesevme2 tam ideal yaş bence bende 3 yaş dan aşağı istemiyorum çünkü hedefimde 4 5 yaş tabi Rabbim şimdi verse sevinçtende dört köşe olurum nasip
YorgunAna07 Bugleminannesi28 aynen bende doğum yaptığım zamandan beri kırk takla atmışımdır şimdi şu deri altı implantı düşünüyorum bakalım
_yaseminturann YorgunAna07 Büyük oğlum 3 yas 5 ay,küçük oğlum 5 aylık :) Kolay diyemem ama bir şekilde geçiyor ama bana göre de ideal yaş aralığı min 4 max 5 ;) ben biraz acele ettim😀
Bugleminannesi28 YorgunAna07 bende spiral taktırdım iki hafta oldu doktorum korunma çok güzel yerleşmiş korunurken ekstra enfeksiyon olursun zaten korubacaksan bunu takmanın anlamı yok dedi bende korunmuyorum ama çok çok korkuyorum yani eşim ceketini üstüme atsa hamile kalıyorum sjsjsj🤣
YorgunAna07 AnnaKarenina_ maşallah maşallah sağlıkla inşallah 🤗 bilmiyorum ya olsaydı zaten dert değil sevinirdim ama işte kendimi hazır hissetmiyorum hem psikolojik hemde fiziksel, biraz daha kendimi toplamam lazım Bi 4 5 yaş süper
AnnaKarenina_ YorgunAna07 bencede öyle çocuğa göre değişiyor aslında huysuz bi çocuk değilse erken olmasıda sıkıntı değil kendimce allah herkese istediğini nasip etsin inşallah 🙏🏻
YorgunAna07 AnnaKarenina_ öyle tabi, uysalda olsa hareketli de olsa benim için sıkıntı değil, tamamen kendimle alakalı bu durum
YorgunAna07 gurbetcimami arası az değilmiş gayet iyi maşallah Allah bağışlasın, diyorum ya adet olana kadar bütün hamilelik belirtilerini yaşıyorum 😁😁
Deletedmom_100 gurbetcimami Oğlum 9 aylık valla kendini toparlayana kadar şöyle bi 7 yaşına kadar düşünmüyorum aslında artık pek düşünmüyorum allah vermedikçe ama tek çocukluğu iyi bilirim çok zor onun için düşünüyorum
YorgunAna07 Bugleminannesi28 spiral hap iğne bunlar pek bana cazip gelmiyor açıkcası 5 senedir prezervatif, ama işimi garantiye almak istiyorum deri altı implantı ile bakalım araştırıyorum, tabi araştırana kadar Bi kaza yaşamazsam 🤣🤣
YorgunAna07 Deletedmom_100 en güzeli Bi okula başladın dimi 🤗o okuldayken sen küçükle uğraş, ama ikiside evdeyken çok zor, ben Bi tanesi ile zor başediyorum
gurbetcimami Deletedmom_100 o zamna aralarında çok fark olmaz mı birilikte zaman geçirseler oyun oynasalar daha güzel olmaz mı bide sizin açınızdan da zor olur yaş ilerledikce insanın zoruna gider diyor hep büyükler 😅
Bugleminannesi28 YorgunAna07 banada cazip gelmiyordu sjsjsj🤣 doktorumla konuştuktan sonra spiralde spiral diye tutturdum 🤣 Doktoruma guvendim inşallah ilk aydan hamile kalmam sjsjsjsj🤣
YorgunAna07 _yaseminturann nasip de olucakmış olmuş güzelde olmuş maşallah sağlıklı olsunlarda inşallah 🤗 tabi insan isterki Bi 5 6 7 de olabilir, okula gidebilir yani acelesi yok hemen istemiyor insan ya 🤣
yagizinannesiiiiiiiiii YorgunAna07 bu ay dibine kadar yaşadım 😂 oğlum 17 aylık şuan hiç öyle bı düşüncem yok kendimde tek çocuğum bı istiyorum bi istemiyorum çok aşırı kararsızım ilerde de olsa 😏
YorgunAna07 yagizinannesiiiiiiiiii bende öyleyim valla, Bi 2 sene daha bana mühlet sonrasını düşünürüz ya 🤣 hdjnllj