Daha birşey almadım havalar serinleyince mevsimlik almayı düşünüyorum kışında çok kışlık kalın almayacağım pek dışarı çıkmıyoruz evde oluruz kışın evimiz de sıcak oluyor bi montu var babaannesi almış kışın üzerine olursa onu giyinir yoksa bi mont ayakkabı ve elbise zıbın büyük bi alışveriş bizi bekliyor