Merhaba05 Arkadaşlar gidip memnun kalan yani evliliğini toparlayan, iyi geldiğini düşünen var mı? Nasıl başladınız ne sıklıkla gidiyosunuz ve seanslar nasıl ilerliyo olumlu-olumsuz bilgi verebilir misiniz?