dilarakilic kabız mı acaba yoksa birşey mi anlatmaya çalışıyor bizimki 4.ayına doğru ıkınır gibi ses çıkarıyodu meğer acıktığı için öyle yapıyomuş 😂 kabızsa zeytinyağı verin, mama içiyorsa mamasını değişin, probiyotik kullanın bi banyo yaptırın yada kovanın içine sadece ayaklarını bacaklarını sokun gazı varsa hafifler karnına masaj yapın