Atalayse 1 yaşında oğlum boğaz enfeksiyonu geçirdi o sürede yemek /mama hiç birşey istemedi şimdide çok az yiyor sanırım midesi küçüldü yeniden genişletmek için ne yapabilirim kilo almıyor ve sürekli kilosu düşüyor
selmapinar Atalayse görümcem infatrini mamadan aldı yani doktora söyledi yazdı raporlu mama iyi geldi
guvesra çok zorlamayın zorladıkça iyice soğuyorlar acıkmasını bekleyin biraz sevdiği gıdalara ağırlık verebilirsiniz iştahı yerine gelene kadar. benim kızım da diş ve hastalık dönemlerinde hiçbir şey yemezdi doktorumuz aptamilin tahıllı kaşık mamalarından önermişti onları güzel yedi hem de içeriği besleyici kilosuna filan faydası oldu baya
ceylinnn Sık sık az az yedirmeyi deneyin. benim bebeğimde çok az yiyor. Aptamil kaşık mamalarını svdi, sizde deneyin bir.
sbldmr123 [bilinmeyen] Zaman içinde kendi toparlar ama baktınız kilo kaybı devam ediyor o zaman zaten mutlaka doktora sorun, özel mamalar var gelişme geriliği olan çocuklara kilo aldırmak için, infatrini falan. Onlardan yazar
Atalayse selmapinar bizede yazdı 2 aydır ondan içiyor ama kilo farkı olmadı maalesef...belki bi süre daha içtiğinde etki eder...tşk ederm