Ben doğduğu gün verdim emme refleksi için. Avent almıştım çokta güzel tuttu 3.5 aylıkken bıraktı şuan 5 aylığız ve çok zorlanıyorum uyku konusunda özellikle. Sürekli memede durmak istiyor. Bence kontrollü olduğu sürece emzik verilmeli annenin ruh sağlığı da önemli sonuçta 😂