Kelebekkkk Kızlar bebeğimin sol gözünde Astigmat çıktı doktor özele gitmemize rağmen fazla bizi bilgilendirmedi nolur bu ilerde gözlük gerekir mi yoksa 1 yaşına kadar geçermi daha çok küçük çünkü 🥹
benkosarim Kelebekkkk astigmat geçici bir şey değil maalesef bulanık görmek büyük ihtimalle 1 yaşından sonra gözlük başlar belli de olmaz daha çok küçük numarası çok alt seviyelerde kalırsa gözlüğe ihtiyaç olmaz şimdi bebek olduğu için Ne olup ne bitecek belli olmadan doktor size bir şey dememiş olabilir