Size niye böyle yaptınız diye yargılamaya ağım kadın size ücretleri nasıl olduğu sormuş akıl istememiş o zaten kararını vermiş.
Arkadaşım mahkeme kusur oranına göre 7 yaş altındaki çocukları anne yada babaya veriyor sen hiçbor gerekçe sunmazsan anlaşmalı bosanirsan babaya ve sana velayeti kimin almak istediğini soruyor öncelik senin oluyor 7 yaş altındaki çocuk için ama.istemezsen babaya da velayeti verebilirsin istersen ortak velayette cikarabiliyorsunuz ben tam olarak ne yapmak istediğini anlayamadigim için bu şekilde yazjyorum baba bagimliysa ve sen bunu dile getirirsen eşin inkar ederse velayett için kanıt isteyebilir önce arabulucuya gidiyorsunuz kesin karar verirseniz mahkemeye çıkıyorsunuz velaeyt durumuna göre de nafaka bağlanır onun ücretleri babanın durumuna sigortalı oluşuna göre değişiyor diye biliyorum davayı açarken kuzenim 700 lira evrak ücreti ödemişti ama ilinize göre degisiklikte gösterebilir bu şekilde Allah yardımcın olsun