Kızım 18 aylık önceden sadece uykuya geçiş için yardimci olarak kullanıyorduk ama şimdi gece gündüz sabah akşam her dakika ağzında emmzik yemek yerken bile bir kaşığı sokuyorum ağzına arkasından kendisi emziği sokuyor artık bunalmaya başladım sürekli emzikle dolasmasindan. Bunu bir anda mi kesip atmaliyim yoksa kademeli mi biraktirmaliyim bilmiyorum ne yapacağım onu da bilmiyorum bu ara zaten neyin sendromunda bilmiyorum ama sürekli ağlayıp bagiriyor birde araya emziği bırakma serüveni girerse daha mı kötü olur kafam allak bullak vermeyince yerlere yata yata ağlıyor gündüz vermeyeyim diyorum ama beynim kazan oluyor ağlama sesinden sussun diye veriyorum ne yapacağımı bilmiyorum emzik bıraktıran anneler nasıl bıraktırabilirim çözüm öneriniz var mı ??