Tanembebek5 ben ekimde başlayacağım 8 aylık olacak kızım. Buzlukta 3-4 şişe sütüm var ama ben son hafta sağıp bırakmayı düşünüyorum. Zaten katı gıdaya başladı. Sabahları emziririm gün içinde katı gıda haricinde 2 biberon süt yeter diye düşündüm. Ben tam gün çalışacağım iş yerinde sağım yapıp günlük bırakacağım kısmetse. Ama sizin bebişiniz daha küçükse ve sadece anne sütü alıyorsa yavaştan sağıp depolamaya başlayabilirsiniz. Oğlum 5 aylıkken tam gün işe başlamıştım günde 4 biberon süt bırakıyordum.