3 ay önce yasmin kontröl hapına balaşdım ve gecen ay bıraktım bıraktğım ilk ay iki gün sonra adet oldum ve eşim yurt dışında hic birilktelk olmadı sonra bu ayda ikinci adetimi beklyorum ve olmadım gecikti acaba kontrol hapı böyle bir geckme yaparmı bilgsi olan varsa yardımcı olurmu