Merhabalar, oğlum 3,5 aylık memeyi reddediyor emmek istemiyor. Aynı sorunu yaşayan var mı? Çok uğraştım bazıları bir iki seferlik işe yaradı ama sonra yine emmiyor. Sütü sağıp verince içiyor sütüm var. Mama verdim onu da içmedi. Memeye nasıl geri alıştırabilirim kızlar yardımcı olur musunuz?