Samyeli60 cevizgiller ben tüm izinleri kullandığım için ayrı kalma zamanımız uzun olacak ama umarım sorun olmaz teşekkür ederim 🙏🏻
Niloyumben cevizgiller merhaba kamera mı taktırdınız acaba tek bir odaya mı yoksa komple eve mi ve marka verebilir misiniz. Ben de bakıcı arıyorum ama kamera taktırmak istiyorum güven açısından