Ecevren Bebeği 3 buçuk aylık olup, ıkınmaları ve gazı artan var mı arkadaşlar. Gece huzursuzlanan hep aynı saatlerde aglayarak uyanan var mı. Resmen 3 aydan sonra gaz sorunu arttı bebeğimin, ya da başla bir şey mi?