SirinEla Güzel anne hiç strese sokma kendini, o günleri yaşarken bende aynısını yaptım anın tadını çıkarmadım, 10 ay emerek uyudu, işe dönmemden dolayı uyku eğitimi aldık, 18.ayımızda da emzirmeyi sonlandırdıktan sonra çok özledim emzirme sürecini. Şuan keşke gece boyu emsede sarmaş dolaş uyusak diyorum… benimkide memeyi bağımlıydı, sigaradan fırt çeker gibi gün içinde 100 kere gelip 1-2 çekip bırakırdı 😂 baktımki iş saçma sapan bir hal aldı, direkt ten rengi yara bandıyla meme ucumu kapatıp belli saatlerde kapattım emzirmeye, uyuyor memeler süt yapacakmış dedim, elimlede pış pış yapardım göğüslerime. sadece sabah öğlen ve akşam verdim 1 hafta,hiç ama hiç ağlamadı, olumsuz etkilenmedi, meme aklına geldikçe gelip pış pış yapardı bana😅 sonraki haftalarda da her bir öğünü eksilttim. birtanecik yavrunuzun en huzur bulduğu, güvene doyduğu memesinde uyumasından daha müthiş ne olabilir? Birde bu gözle bakın. Meme bırakıldıktan sonra herşey düzene giriyor hem uykular hemde huyu suyu🙏🏽