tazeanneyimben
Gerçekten öyle yamulup gidiyoruz tabir-i caizse , o kadar doğum sancısı çektim ama bu ağrı sanki daha bir farklı bildiğiniz sırtınıza kemik batıyor ve zonklama ile birlikte iğrenç bir ağrı yorgunluk ellerde ayaklarda uyuşma çözüm yolu yokmuş gibi geliyor, çıkmazdayız gibi ama bir yandan da iyi olmak için düz duvara tırmanıp iyice yoruyoruz kendimizi
Fizik tedavi , sıcak su, iğneler , ilaçlar , ortapedik yastık hepsini deniyorum yapıyorum , ama özellikle akşam yatarken ve sabah kalktığımda kötü oluyorum…