bebeğim 1 aylık ve hemen hemen her emzirmeden sonra neredeyse bütün emdiğini kusuyor. gazını çıkartıp yarım saat omzumda tutunca çoğunlukla kusmuyor. fakat emzirdikten sonra üstüne yarım saat omuzda tutmak hem bana çok zor geliyor sık sık emdiği için hem de bebeğim uykuya dalamiyor doğru dürüst uyanıyor. emdikten sonra rahatla nasıl yatırabilirim😔 reflü yatağı da kullanıyorum hep faydası olmuyor.