Kozlar bugün doğum yapmamın üstünden 38 gün geçti kırkımıza iki gün var. Kanamam ara ara duruyor tekrar başlıyor. İki gün önce baya kesilmişti sarı akıntım vardı sadece bugün sabah sancıyla birlikte tekrar kıpkırmızı başladı. Sorun şu ki cumartesi günü tatile gidiyoruz nasıl kesilecek tam bitti demiştim. Dursun bitsin diye bir öneriniz varmı tatilde nasıl yapacam ?