Ceycey001 Bu nedenle agladiginiza inanamiyorum,yapmayin lutfen cevrenizdeki insanlarin laflarina bu kadar takilmayin,anne olan sizsiniz.Benim kizim 3 martta 2 bucuk kilo agirliginda dogdu o zaman bile takilmadim kilosuna,mama takviyesiyle 6 kiloya kadar geldi ve gayet saglikli.Cok kilo almasi saglikli oldugu anlamina gelmiyo ayrica Kendinizi yiprtamayin bosuna.