Dlk55blt-rdvn merhaba benim bebeğim de emmeye aşırı düşkündür. Her gördüğünde ister. Bebekliğinden beri böyleydi bu bizde. 9 aylıkken işe başladım, çok iükür sıkıntı olmadı ya korktuğum gibi olmadı emme dediğinde yemeğinden verdi bakıcı ablamız, uyuma konusunda da bir iki gün belki zorlanır sonra mecbur alışacak zaten. He ama belki yabancı biri olduğu için yanında hemen uyuyadabilir 😅 nazları bize geçiyor. Korkmayın, ben çok endişelendim her bir adımında işe giderken ama kendiliğinden çözüldü her şey. Ama ille de biraz uzaklaşdın diyorsanız, dikkatini dağıtın emmek istediği zamanlar. Emme işini başka bir odada yapın, uyuttuğunuz odaya gidince emme yapmayacak ve ayakta sallayacaksınıx anlatın bebeğinize de ve gerçekten uygulayın bunu dediğinizde de.