Yasmino Kızlar ben manuel pompa kullanıyorum lansinohun. Sütümü sağmaya çalışıyorum ama çok az geliyor 5cc falan sonra duruyor. Göğsümü sıkıyorum süt geliyor ama pompa olmuyor. Neyi yanlış yapıyorum? Siz nasıl sağıyorsunuz?
fatmaa37demir Yasmino bende normalde manuel ile sagıyodum mochi ile ama uzun sürüyor. Elektrikli aldım o gelecek onu bekliyorum.
Anr5155 Yasmino göğüs ucunu pompanın tam ortasına yerleştirmeniz lazım, sağmadan önce masaj yapın, süt gelmediği zaman göğsünüzü hafif sıkın benim göğsümde bşr nokta var oraya bastırdığımda süt hızlı akardı belki sizinde öyle bir noktanız vardır.
ACmoms Yasmino manuel elektrikli fark etmez. Sağılan süt hicbir zaman memedeki sütle eş değil. Memede süt bitmez. Sağım fazla sütü alıyo sadece. Bebek emer 120 ml sen sağarsın 30 ml. 💓
Eef Altında beyaz küçük bir aparat takılı sütün aktığı yerde o mu takılı değil acaba o takılı değilse kavramaz hava kaçırır zaten bende aynısını kullanıyorum çok memnunum