Kızlar 16 aylık oğlum 17ye giricek bebekliği nden beri kuru tıkanıklık var fizyolojik serum ve aspiratörle temizliyorum temizleniyor ama gecesine hırıldayp ağlayıp uyanıyor bide emzikle uyuyor oda sebep olmuş olabilirmi? cocuk doktoruna da ayrı KBB da götürdüm daha kücük bişey yapamam serumla çek temizle sürekli dedi önemsemedi bile .. Sürekli onunla temzleynce de alışkanlk olur.. Bebek viksi , cold mıx var onu yakasına burun ucuna flan sürüyorum ..buhar mak aldım küçücukk o fayda eder gbi oldu ama buharı cok az veriyodu sonra kendlğinden bozuldu.. Oda nemi de iyi şuan havalar çok sıcak pencereyi açıyorm tıkanmasın dıe.. Dün gece ağlayıp durdu ağzından nefes alâ alâ.. Napmam lazm önerileriniz neler rahat uyuması ıcın 🥺 sizinkiler de de varmı bu