saribez lütfen kendini üzme canım benim maalsef kiloyu sağlık sanan aptal bi kesim var ne desen anlamıyorlar….benim bebeğime de dışarıda oyuncak bebek mi,bu çocuk aç,zapzayıf,beslemiyor musun,ne kadarda minik,neden gelişmiyor diye herkes tanıdık tanımadık yüzüme karşı söylüyorlar hâla öyle daha kızım 4 aylık bile olmadı halbuki….takmamayi öğrendim onlar yüzünden boş yere üzülmemeyi öğrendim sende öyle yap yoksa başka yolu yok,sen çok güzel bir annesin 💝