Merhaba 3 gün önce oğlumda hafif öksürük vardı öyle sürekli değil arada bir birde burun akıntısı var di serum fizyolojik le temizledikce akıntı geçti yalnız hirilti var boğazında aile hekimine götürsem bisi verir mi yada evde ne yapmam gerekiyor 8 ay 21 gunlugiz tecrübeli anneler den fikir istiyorum