Aleyra Kızlar merhaba çok merak ediyorum bebeklerinize ek gıda verirken evdeki İrmik, Tarhana, Pirinç unu, yulaf unu, buna benzer şeyleri bebek için olanını aldınız mı yoksa evdekilerden mi kullandınız. Yine kafamda allak bullak sorular 🙄
Namkol Aleyra Evdekilerden kullandim, tarhanayi annem kendi yapıyor zaten. Buğdayı yetiştirip unu da kendileri yaptırıyor
Yigitefeninannesi_ Aleyra irmik ve tarhanayi almıştım birde ruseym onun dışında bizimkilerden kullanıyorum
annems Saydıklarınızın hepsini bebeğime özel olarak almıştım.Özellikle irmik zaten daha minik oluyor .Tarhana da öyle çeşitleri var bebeklere özel .(sütsüz,yumurtasız diye ) .Unlardan da ruşeym çok besleyici . Badem unu da kullanmıştım . Bebeğim pek iştahlı değildi ama bir şekilde kullandım.Şimdi 2.bebeğim ek gıdaya geçti ona da almayı düşünüyorum.
annems Aleyra bebek irmiği saha minik yapıda oluyor sindirmesi daha kolay olur . Ama tabiki diğer ürünlerin temiz içerik organik oluşuna güveniyorsanız neden olmasın.Ya da herhangi bir süt alerjisi yoksa olur .Yaptığınız tarhana tuzsuz ise neden olmasın .Olur tabiki.Ruşeymi genelde biz kullanmayız ama bebekler için cok besleyici faydalıymış ben de o yüzden almıştım.Muhallebi ya da omletine katıyordum
busraerdm En azından tarhana ve ilmiği almak gerek bence onların bizim evlerde bulunanı bebekler için hiç uygun değil çünkü onun dışında diğerlerini bence kullanabilirsiniz
Aleyra @busraerdm yaa aslında bizim yaptığımız Tarhana yogurtlu tarhana köylerle organik sütten yapılan Tarhana birde bugday ikisini karıştırıp kurutuyırlar tabi bugday bişmiş oluyor