Aysee__34 Bebegim 6 aylık hiçbir türlü mama içmiyor napicami şaşırdım doğduğundan beri zarzor veriyorum ama şuan hiç içmiyor yani 10 saat ac kalıyor banamisin demiyor cildiricam ek gıdaya geçtim ama onunlada suan tam gelisemez sizce ne yapmalıyım
Aysee__34 fatmaa37demir hiçbir türlü içmiyor napicami şaşırdım gelişimi olarak iyi dgl 2 kilo gerideyiz
fatmaa37demir Aysee__34 bi küçük boru yardımı ile bebeği besliyorsunuz. Hortumun diğer ucu mama da bir ucu memenizde. Ordan emerken mamayi emiyor.
Aysee__34 fatmaa37demir piyasadaki mamalarin hepsini denedim banamisin demiyor ilk bebeğim böyle zor olacağını bilemedim
fatmaa37demir Aysee__34 canım o zaman tek çözüm doktor belki iştah açıcı verir yada ek gıdaya başlatır