Nurdnc Benisahtesevme2 ay yeni gördüm canım postunu çok sevindim adına 💜 Sağlıkla kucağına al inşallah 🌸 darısı bana
ozge28 Benisahtesevme2 anladım canım hayirli haberler alırsın insaallah bende bu sabah ogrendim hamile olduğumu 🙂
Nurdnc Benisahtesevme2 evet düşünüyorum da bakalım hayırlısı 😇 biraz daha zamanı var galiba 2 yaşında oğlum
Minikkualam Benisahtesevme2 Valla hiç anlamıyorum beta dan ben testle öğrendim doktora gittim son adet tarihini sordu söyledim baktı 8 buçuk haftalık dedi kan falan almadı gebelik takibi yapmıyormuş sadece 3 aylığa kadar yapıyormuş bi ona randevu bulmuştum gereksiz bilgilendirme ve ben 😂