15 aylik oğlum ek gıda haricin de dogumdan itibaren mama kullaniyorum 1-2-3-4 diye gidiyor.4 numara 1 yaş üstü tek seferde 240 ml içiyor yatarken,bazen uyku arasında bir de sabah kalkinca.doktorumuzla görüstüm ilk oglum da 1 yaş sonrası ine sütüne başlamistim bunda napalim dedim ☺inek sütü kansızlık yaptigindan dolayı önermiyoruz gün içinde 1 kase yogurt kefir ayran vs tüketiyorsa gerekli protein almis oluyor süte gerek yok 1 yaş üstü mamaya devam demisti